Erhvervskunde hos Kontor & Papir af 2022 ApS

Det er nemt – og helt kvit og frit – at være erhvervskunde hos Kontor & Papir.

Størstedelen af vores samlede kundesegment er virksomheder, og vi bestræber os altid på at yde den bedste service.

 

– Det skal være nemt, hurtigt og billigt, at handle kontorartikler hos os.


Fordele som erhvervskunde hos os:

-  Personligt login til webshoppen.
-  Ordrehistorik samt ”Top-100” liste.
-  Personlig/skræddersyet favoritliste, til netop Jeres behov.
-  Alle priser ekskl. moms på webshoppen.
-  Tilbud på jeres mest købte varenumre, herunder helt faste aftalepriser.
-  Fakturabetaling samt gode betingelser. 

Ønsker du at høre mere, eller blive oprettet som erhvervskunde hos os, skal du blot tage kontakt til vores kundeservice:

Telefon: 98 92 33 33   |   Mail: 
kpv@kontor-papir.dk

Du kan også udfylde ansøgningsformularen nedenfor.


Vi glæder os til at høre, hvad vi kan gøre for Jer!