Erhvervskunde hos Kontor & Papir af 2022 ApS
Det er nemt – og helt kvit og frit – at være erhvervskunde hos Kontor & Papir.
Størstedelen af vores samlede kundesegment er virksomheder, og vi bestræber os altid på at yde den bedste service.
– Det skal være nemt, hurtigt og billigt, at handle kontorartikler hos os.
Fordele som erhvervskunde hos os:
- Personligt login til webshoppen.
- Ordrehistorik samt ”Top-100” liste.
- Personlig/skræddersyet favoritliste, til netop Jeres behov.
- Alle priser ekskl. moms på webshoppen.
- Tilbud på jeres mest købte varenumre, herunder helt faste aftalepriser.
- Fakturabetaling samt gode betingelser.
Ønsker du at høre mere, eller blive oprettet som erhvervskunde hos os, skal du blot tage kontakt til vores kundeservice:
Telefon: 98 92 33 33 | Mail: kpv@kontor-papir.dk
Du kan også udfylde ansøgningsformularen nedenfor.
Vi glæder os til at høre, hvad vi kan gøre for Jer!